Witam Was, moi drodzy.
Mam nadzieję, że weekend minął Wam bardzo miło. Czy podobał Wam się spektakl? Mnie bardzo. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielicie się wrażeniami. A może narysujecie obrazek?
Otwórzcie zeszyt do j. polskiego i zapiszcie:
30 III Lekcja
Temat: Planujemy wycieczkę rowerową.
Cel: Potrafię ułożyć plan wydarzeń.
NaCoBeZu:
1. Poprawnie układam plan wydarzeń. ▢
2. Planuję wycieczkę rowerową. ▢
3. Zapisuję przymiotniki w trzech stopniach. ▢
4. Określam rodzaje przymiotników. ▢
Pytanie kluczowe:
Dlaczego należy sprawdzić rower przed wycieczką rowerową?
Otwórzcie podręcznik na stronie 80. Przeczytajcie opowiadanie "Rower".
Odpowiedzcie na pytania:
Dlaczego rodzice Mikołajka nie chcieli kupić mu roweru?
Jaki postawili warunek?
Mikołajek określił swoich rodziców przymiotnikiem w stopniu najwyższym: najfajniejsi. Dlaczego tak powiedział?
Podaj dwa pozostałe stopnie tego przymiotnika i zapisz w zeszycie według wzoru:
Otwórzcie zeszyt do j. polskiego i zapiszcie:
30 III Lekcja
Temat: Planujemy wycieczkę rowerową.
Cel: Potrafię ułożyć plan wydarzeń.
NaCoBeZu:
1. Poprawnie układam plan wydarzeń. ▢
2. Planuję wycieczkę rowerową. ▢
3. Zapisuję przymiotniki w trzech stopniach. ▢
4. Określam rodzaje przymiotników. ▢
Pytanie kluczowe:
Dlaczego należy sprawdzić rower przed wycieczką rowerową?
Otwórzcie podręcznik na stronie 80. Przeczytajcie opowiadanie "Rower".
Odpowiedzcie na pytania:
Dlaczego rodzice Mikołajka nie chcieli kupić mu roweru?
Jaki postawili warunek?
Mikołajek określił swoich rodziców przymiotnikiem w stopniu najwyższym: najfajniejsi. Dlaczego tak powiedział?
Podaj dwa pozostałe stopnie tego przymiotnika i zapisz w zeszycie według wzoru:
stopień równy-
stopień wyższy-
stopień najwyższy-
Wykonajcie zadania w ćwiczeniach, str. 72.
Otwórzcie ćwiczenia na stronie 97. Są tam słowa piosenki pt. "Witaj, Wiosno!" Waszym zadaniem jest nauczyć się słów i melodii. Gdy już się nauczycie, wspólnie zaśpiewamy. Myślę, że w następny poniedziałek zorganizujemy koncert.
A poniżej aktywne słuchanie muzyki według Batti Strauss . Zapraszam do zabawy:
Czas na matematykę.
Otwórzcie zeszyty i zapiszcie:
30 III Lekcja
Temat: Utrwalamy wiadomości.
Cel: Sprawdzam swoja wiedzę- utrwalenie wiadomości.
stopień wyższy-
stopień najwyższy-
Wykonajcie zadania w ćwiczeniach, str. 72.
Otwórzcie ćwiczenia na stronie 97. Są tam słowa piosenki pt. "Witaj, Wiosno!" Waszym zadaniem jest nauczyć się słów i melodii. Gdy już się nauczycie, wspólnie zaśpiewamy. Myślę, że w następny poniedziałek zorganizujemy koncert.
Otwórzcie zeszyty i zapiszcie:
30 III Lekcja
Temat: Utrwalamy wiadomości.
Cel: Sprawdzam swoja wiedzę- utrwalenie wiadomości.
NaCoBeZu:
1.
Rozwiązuję zadania z treścią. ▢
2.
Poprawnie wpisuję liczbę kątów w przestawione figury i wskazuję czworokąty. ▢
3.
Poprawnie obliczam czas przyjścia na przystanek. ▢
4.
Uzupełniam liczbową rakietę. ▢
Dziś sprawdzicie samodzielnie swoją wiedzę. Przeczytajcie polecenia i wykonajcie bez pomocy rodziców zadania z podręcznika i ćwiczeń.
Wiem, że bardzo lubicie zadania na drzewkach matematycznych.
Otwórzcie podręcznik na stronie 27.
Zapiszcie w zeszycie działania z zadania 1 z podręcznika (str. 27) i obliczcie.
Wykonajcie pozostałe zadania z tej strony- bez zapisywania.
Otwórzcie ćwiczenia na stronie 22 i rozwiążcie zadania według poleceń.
Komu udało się samodzielnie wykonać wszystkie zadania?
Pamiętajcie o zaznaczeniu samooceny:
◯ ◯ ◯
Do zobaczenia 😃
Lekcje odrobione:).Matematykę zrobiłem sam.Pozdrawiam Kamil.
OdpowiedzUsuńMałe błędy ale się udało.😃
OdpowiedzUsuńSkończyłam, życze miłego dnia.Oliwia
OdpowiedzUsuńCzas na zasłużony odpoczynek. Również życzę miłego dnia.
UsuńSkończyłam. Pozdrawiam wszystkich Magda B.
OdpowiedzUsuńmatematyka była trudna [mam zły dzień] :(
OdpowiedzUsuńWiktorku, mam nadzieję, że złe dni szybko miną. Pewnie już tęsknisz za kolegami i stąd złe samopoczucie. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Usuń